רוקדים על הדם? • "גזר דינו של אולמרט בגלל עקירת גוש קטיף"

    דוד לזר 7 Comment on רוקדים על הדם? • "גזר דינו של אולמרט בגלל עקירת גוש קטיף"
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) בית המשפט המחוזי בירושלים גזר שמונה חודשי מאסר בפועל על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת 'מעטפות הכסף' שקיבל מאיש העסקים משה טלנסקי.

    שעה ספורה לאחר פסק דינו שלך אולמרט ויש מי שכבר רוקד על הדם, המטה להצלת העם והארץ פרסם הבוקר וכתב כי "גזר דינו של אולמרט סגירת מעגל במלאות עשור לעקירת גוש קטיף".

    בהודעת המטה נאמר כי "עשר שנים לביצוע ההתנתקות מגוש קטיף, הוכח שאדם רודף שלמונים ושוחד היה זה שהוביל את עקירתם של עשרת אלפים יהודים מבתיהם בגוש קטיף באוגוסט 2005  על לא עוול בכפם. מבחינת עם ישראל זהו סגירת מעגל היכן נמצאים כיום יוזמי והוגי הגירוש מגוש קטיף. עם ישראל מבין כיום מי הם אלו האנשים שהובילו את ההתנתקות והתוצאות ההרסניות שלה. היום הוכח שיש דין ויש דיין".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מה הריקוד על הדם? ולגרש עשרת אלפים איש מה זה נקרא ללטף להם את הדם? להשאיר אנשים פצועים כל חייהם זה מעשה הומני מצידו של אולמרט?
      מה הטפשות הזאת לכנות זאת רוקדים על הדם? אתם יותר שמאל משמאל?

    2. 5

      לא רוקדים על הדם מסבירים למה זה קרה לו ומה עונשו של מי שמפנה יהודים.!!!!!!!!!!!

    3. 4

      תקשיבו לי טוב אתר קול חי המנוול הזה תמך בפינוי עמונה וגוש קטיף וזה פעם שניה שאתם מפרסמים באתר דבר כזה ואתם רוקדים על דמם

    4. 3

      מותר לרקוד על דם של אדם כזה

    5. 2

      יאלה יאלה כל המזרוחניקער' ס שהאמינו במדינה מנוולת הזו ולא הקשיבו לכל הרבנים ותמכו במדינה ובצהל -תאכלו אותה ,ולא שאולמרט יותר טוב הוא מנוול לא פחות ומגיע לו להנמק בכלא אבל גוש קטיף עד הפינוי המזרוחניקים אהבו את המדינה ,
      ומה קרה פתאום גישו אותם אז המדינה זבל??????????????????